Egy "nagyon" vicc

 2009.06.17. 23:45

A Dzsinn...

A házaspár golfozik.Az egyik ütés rosszul sikerül, és a labda a szemben lévő ház erkélyére repül, ahol betöri az üveget.
A házaspár azonnal rohan a házhoz, hogy megbeszéljék a tulajdonossal a kártérítést.
Kiabálnak, de senki sem válaszol.
Mikor közelebb érnek, látják, hogy nem csak az ajtó tört be, hanem egy gyönyörű, antik váza is eltörött, ami mellett egy idősebb, nagy szakállú úr áll.
- Ön a ház tulajdonosa? - kérdik
Az öreg úr pár másodpercig csak nézi őket, majd megszólal:
- Nem. Én 1000 éve voltam a váza foglya. De most valaki a golfpályáról összetörte, és kiszabadított engem.
Mire a férj:
- Ó, akkor Te vagy a dzsinn?
- Ahogy mondod gazdám. Teljesítem is két kívánságotokat. Ha nincs ellenetekre, a harmadikat megtartanám magamnak.
A férj nem gondolkodik sokat, azonnal kíván is:
- Azt szeretném, hogy 1.000.000,- euró legyen az éves tiszta jövedelmem!
- Teljesítve! Mi a második? - kérdi a dzsinn.
- Mindig a legjobb ételek és italok legyenek az asztalunkon! - így a feleség.
- Nem probléma. Teljesítve! De most jön az én kívánságom. - mondja a szellem.
- 1000 évig voltam bezárva, azóta nem voltam nővel. Ezért azt kérem, hogy a feleséged töltsön velem egy pásztorórát!
A házaspár kis gondolkodási időt kér, de megegyeznek, hogy mivel úgysem tudja meg senki, ezért teljesítik az öreg kívánságát.
A férj el is indul vissza a golfpályára, a feleség pedig a dzsinnel a hálószoba felé.
Aktus közben a dzsinn így szól a feleséghez:
- Szabad tudnom mennyi idős vagy?
- 35 éves vagyok. - válaszol a nő.
- És a férjed?
- Ő pedig 37. Miért érdekel?
- Mert eddig azt hittem, hogy csak a gyerekek hisznek a szellemekben...

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyon.blog.hu/api/trackback/id/tr151192300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása